Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki

Matejki 1, 83-000 Pruszcz Gdański

 

Stanowisko urzędnicze - główny księgowy

 

 

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM

Na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. ( tekst jedn. Dz.U. .z 2022r. poz. 530)

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
Główny księgowy

OFERTA NR 1/2022 z dnia 13.04.2022r.

Wymagania niezbędne:

1. Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych (art.54 ust.2 ustawy o finansach publicznych):

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenie ksiąg rachunkowych.

2. Znajomość zasad rachunkowości budżetowej, przepisów prawa z zakresu ubezpieczeń społecznych, obowiązków podatkowych.

3. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia w sprawie rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, rozporządzenie w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów.

3. Nieposzlakowana opinia.

4. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art.11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.

5. Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Excel, Word), umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych.

6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.


 


 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość programy księgowego Progman;

  • umiejętność organizacji pracy, systematyczność, dokładność;

  • doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;

  • umiejętność pracy w zespole;

  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości szkoły zgodnie z obowiązującymi zasadami (w tym: prawidłowe i terminowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych i należyte przechowywanie i zabezpieczanie ksiąg rachunkowych, dowodów księgowych oraz sprawozdań i planów finansowych).

  2. Prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi i wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

  3. Dokonywanie kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym.

  4. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych.

  5. Organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych niezbędnych w rachunkowości, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych.

  6. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej.

  7. Rozliczanie inwentaryzacji.

  8. Przygotowywanie projektu planów finansowych w tym: materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian.

  9. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i jego zmian.

  10. Sporządzanie, na polecenie organu prowadzącego informacji i analiz wykonania budżetu oraz wniosków wynikających z tych analiz.

  11. Przestrzeganie terminowości rozliczeń, zobowiązań oraz sprawozdawczości w zakresie gospodarki finansowej.

  12. Przestrzeganie dyscypliny finansowej.

  13. Archiwizowanie dokumentacji na pełnionym stanowisku.

  14. Rozliczanie podatku VAT.

  15. Sporządzanie dokumentacji do PFRON.

 

Warunki pracy i płacy

  1. Praca w siedzibie szkoły – Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim ul. Matejki 1, praca na II piętrze w budynku dwupiętrowym.

  2. Samodzielne stanowisko – niepedagogiczne. Praca ma charakter pracy biurowej
    z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Specyfika pracy wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku (między piętrami).

  3. Wynagrodzenie z tabeli wynagrodzenia zasadniczego zgodnie z Regulaminem wynagradzania, dodatek za wysługę lat, premia regulaminowa, nagrody jubileuszowe oraz świadczenia socjalne.

  4. Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.

  5. Godziny pracy: poniedziałek-piątek 7:30-15:30.

  6. Obsługa sprzętu komputerowego i biurowego (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie).

  7. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


 


 

Wymagane dokumenty:

  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny uwzględniający nazwę stanowiska, o jakie ubiega się kandydat i na które prowadzony jest nabór;

  • podpisane własnoręcznie curriculum vitae (CV);  

  • podpisany własnoręcznie oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej o zatrudnienie (zgodnie z załączonym wzorem);

  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności, posiadanym obywatelstwie, pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni władz publicznych, posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

  • kserokopia dyplomu poświadczającego wykształcenie;

  • kserokopia dokumentów (ukończone kursy, szkolenia, warsztaty i inne) potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje wymagane na stanowisku pracy;

  • kandydat, który zmierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 27.04.2022r.:

  1. Osobiście w szkole,pokój 67 lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem (dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego) na adres:

 

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Matejki ul. Matejki 1
83-000 Pruszcz Gdański,

 

  1. Dokumenty, które wpłyną do Szkoły Podstawowej nr 3 po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Pozostałe informacje:  

  1. W Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Matejki w Pruszczu Gdańskim w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

  2. Informacja o wyniku rekrutacji, będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

  3. Kandydaci spełniający wymagania formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, lub drogą telefoniczną.

  4. Dokumenty aplikacyjne pozostałych Kandydatów biorących udział w naborze są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym Kandydatem lub w razie nierozstrzygnięcia naboru przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach. W tym czasie Kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


 


 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa n3 w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Jana Matejki 1
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod@pruszcz-gdanski.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b) RODO.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Komisja rekrutacyjna oraz mogą być podmioty świadczące dla Administratora usługi pocztowe, prawne oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji - przez okres 7 od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 635/2017 Burmistrza Pruszcza Gdańskiego). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pana/i kandydatury w procesie rekrutacji.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Pruszcz Gdański dnia…………………………….


 


 

OŚWIADCZENIE


Oświadczam, że (zaznaczyć odpowiednią wersję)


 

Wyrażam zgodę na umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej mojego imienia i nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne.


 

Nie wyrażam zgodę na umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej mojego imienia i nazwiska na liście kandydatów spełniających wymagania formalne i w związku z tym proszę o posługiwanie się w tym celu następującym kodem identyfikacyjnym*………………………


 


 


 


 


 

………………………………..
czytelny podpis


 


* kod identyfikacyjny składający się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr)

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA KANDYDATA
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O ZATRUDNIENIE


 


1. Imię (imiona) i nazwisko ..............................................................................................................


2. Data urodzenia ………................................................................................................................................................


3. Dane kontaktowe...........................................................................................................................
(wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie)


4. Wykształcenie (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju
lub na określonym stanowisku)
.........................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)


5. Kwalifikacje zawodowe (gdy są one niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju
lub na określonym stanowisku).....................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
(kursy, studia podyplomowe lub inne formy uzupełnienia wiedzy lub umiejętności)


6. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia (gdy jest ono niezbędne do wykonywania pracy
określonego rodzaju lub na określonym stanowisku)....................................................................
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
(okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)


7. Dodatkowe dane osobowe, jeżeli prawo lub obowiązek ich podania wynika z przepisów
szczególnych.....................................................................................................................
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................


......................................... .........................................................................
(miejscowość i data) (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

Informacje

Liczba wyświetleń: 281
Utworzono dnia: 13.04.2022
Dokument wprowadził:
Piotr Glass
Dokument opublikował:
Piotr Glass
Dokument wytworzył:
Jolanta Jedynak
Wytworzono:
13.04.2022
Podmiot udostępniający informację:
SP3

Historia publikacji

  • 13.04.2022 15:08, Administrator
    Dodanie strony: Stanowisko urzędnicze - główny księgowy